Resolució de 23 de febrer de 2023, per la qual s'acorda la tramitació d'urgència de la convocatòria de subvencions per a la realització d'accions formatives dirigides prioritàriament a persones desocupades, a càrrec de l'exercici pressupostari 2023, en aplicació de l'Ordre TMS/368/2019, de 28 de març. - Conselleria de Innovación, Industria, Comercio y Turismo
Ves enrere Resolució de 23 de febrer de 2023, per la qual s'acorda la tramitació d'urgència de la convocatòria de subvencions per a la realització d'accions formatives dirigides prioritàriament a persones desocupades, a càrrec de l'exercici pressupostari 2023, en aplicació de l'Ordre TMS/368/2019, de 28 de març.
Resolució de 23 de febrer de 2023, per la qual s'acorda la tramitació d'urgència de la convocatòria de subvencions per a la realització d'accions formatives dirigides prioritàriament a persones desocupades, a càrrec de l'exercici pressupostari 2023, en aplicació de l'Ordre TMS/368/2019, de 28 de març.
Resolució de 23 de febrer de 2023, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'acorda la tramitació d'urgència de la convocatòria de subvencions per a la realització d'accions formatives dirigides prioritàriament a persones desocupades, a càrrec de l'exercici pressupostari 2023, en aplicació de l'Ordre TMS/368/2019, de 28 de març, per la qual es desplega el Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el Sistema de Formació Professional per a l'Ocupació en l'àmbit laboral.